30.06.2008 14:00

Slavnostní ukončení třetího ročníku A3V

Do 3. ročníku Akademie 3. věku – vzdělávání pro seniory se přihlásilo 103 účastníků. Mimo to navštívilo jednotlivé semináře 43 seniorů za jednorázové vstupné. V průměru navštívilo jeden seminář 80 seniorů, co že je o 10 více než ve II. ročníku (a o 17 více než v I.ročníku). Mezi nejúspěšnější semináře patřily: Nový Zéland – Jiří Mára , Přerov (91), Pletky tetky Operetky – Miroslava Adamcová, KKD (86) a Starověký Egypt – Nová Akropolis, Brno (85).

V rámci A3V se uskutečnily 4 kurzy Internetové školičky pro seniory, které celkem absolvovalo 29 seniorů. Třináct seniorů absolvovalo trénink paměti pro začátečníky a 12 si své schopnosti prověřilo v kurzu pokračovacím.

Šest kreativních žen se zúčastnilo výtvarné dílny, ve které vznikly krásné papírové koláže (viz Fotogalerie)

Třetí ročník jsme slavnostně ukončili ve čtvrtek 26. června. Společně s hosty - Bobem Frídlem a Aťkou Bednářovou, si přítomní zazpívali starší oblíbené hity a tak s písničkou na rtech se vydali vstříc letním zážitkům.

Vedoucí oddělení služeb paní Dagmar Marušincová se s přítomnými rozloučila slovy:

Chtěl jsem sílu…
a dostal jsem potíže,
aby mě posílily.

Chtěl jsem moudrost…
a dostal jsem problémy,
abych je řešil.

Chtěl jsem blahobyt…
a dostal jsem mozek a sílu,
abych mohl pracovat.

Chtěl jsem odvahu…
a dostal jsem překážky,
abych je překonával.

Chtěl jsem lásku…
a dostal jsem ztrápené lidi,
abych jim pomáhal.

Chtěl jsem výhody…
a dostal jsem příležitosti,
abych je využil.

„Nedostal jsem nic z toho, co jsem chtěl…,
ale dostal jsem všechno, co jsem potřeboval!“ 

Žijte život beze strachu, postavte se všem překážkám a vězte, že jste schopni je překonat. My – jako knihovna Vám v tomto budeme, dle našich sil a možností, nápomocni.

—————

Zpět


Kontakt

Kurzy a vzdělávání v KKD Vyškov

Knihovna Karla Dvořáčka
Zdeňka Adlerová
Nádražní 4
682 01 Vyškov


tel: +420 517 324 547


Stránky věnované mozkovému joggingu