26.03.2008 18:34

Co mi dává A3V

Inu,hodně mi toho dává.Kromě spousty zajímavých informací především pobyt v sympatické "tlupě" lidí stejné krevní skupiny jako je moje - štítících se nudy, kteří nepovažují každodenní vyvařování, mytí nádobí, luxování a podobná nutná zla za jediný úděl ženy a smysl života.

Mé povolání sebou neslo nutnost celoživotního vzdělávání, nebylo by tudíž moudré příliš měnit způsob života. Nechápu, jak mohou někteří lidé považovat odchod do důchodu za vstup do nicnedělání. naopak - je to konečně období svobodného života, v němž lze realizovat zájmy, na které v t.zv. aktivním období nebyl čas. Takže - hurá do toho! Existují ovšem určitá omezení - finance, zdravotní potíže - ale s tím se člověk musí naučit žít. Radost mi trochu kazí neduh, jímž my, aktivní "příslušníci"

3. věku často trpíme, a to je, paradoxně, nedostatek volného času; někdy mám pocit, že čas je jako splašený kůň, kterého ne a ne doběhnout.

Trochu jsem se nechala unést, takže zpět k A3V.

Naučila jsem se ovládat / jakž - takž / počítač, procvičovat šedé buňky mozkové, navázala jsem kontakty se zajímavými lidmi. To je, myslím, víc než dost. Vřelý dík KKD.

Těším se na čtvrteční setkání se spisovatelkou Jarmilou Novotnou. Přečetla jsem si 2 z jejích knížek - Skorkovník a Skorkoviny. Myslím, že paní JANOVA, jak zní pseudonym, má ohromný postřeh, smysl pro humor a schopnost několika málo košatými větami objevit "jádro pudla". Na příběh stačí cca 7-10 vět a je vystiženo vše. V mnohém je mi blízká. Např. ve spokojenosti s vyvdaným, často se vyskytujícím příjmením; jsem se svým vyvdaným příjmením spokojenější, než s dívčím, stejně jako ona.I v jiných "skorkách" jsem se "našla". Přeji paní Novotné spoustu dalších, vtipně zpracovaných podnětů - ať ji baví psaní a nás - čtenáře- čtení.

P.S. Čert nikdy nespí - kdoví, třeba také začnu psát. Ha!

JiDv

—————

Zpět


Kontakt

Kurzy a vzdělávání v KKD Vyškov

Knihovna Karla Dvořáčka
Zdeňka Adlerová
Nádražní 4
682 01 Vyškov


tel: +420 517 324 547


Stránky věnované mozkovému joggingu